Asså okej, jag vet, min blogg suger just nu!

Men jag har inte haft tid att blogga.
Igår efter skolan mötte jag William. Så gick han med mig hem. Vi tittade på film, lagade mat och var ute och gick och lite annat. Sen sov han här. Och idag har vi bara tagit det lugnt. Jag är helt död typ, sjukt trött!
Jag har haft det roligt med Wille iallafall :D

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska kanske ut och träffa några kompisar. Men jag tror inte jag orkar. Är som sagt jätte trött!

Min familj är på kalas hos min kusin Emilia som fyller 8 år. Men jag ville inte åka med så jag var med William istället, klart bättre :)

Ska hoppa in i duschen nu. Känner mig sjukt ofräsh!
Vi hörs igen när jag känner mig som en människa!

Får bli en bild på mig och William, för visst ska bilden till ett inlägg passa in lite med texten?


Denna bilden har ni inte sett va?  hahaha.

Hej jag heter Frida och jag är mongo.
Killen på bilden heter William och hans tunga ser ut som en mini kuk :)

Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv; HIhi, varse :D



Allt bra idag? :)

2010-12-11 @ 18:33:58
URL: http://toysoldierr.blogg.se/
Postat av: Jossi

Sv; Härligt :)

det är bara bra med mig :) Lite förkyld bara "/

Händer ikväll då? :)

2010-12-11 @ 18:40:26
URL: http://toysoldierr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0