Ber om ursäkt för att jag uppdaterar er så sent!

Hej på er!
Detta blir ett kortfattat inlägg, för jag är trött och vill bara sova. Men eftersom ni har blivit så duktiga på att både läsa och kommentera min blogg och ger mig mycket beröm så bloggar jag för eran skull :D snällt va? :D Fortsätt gärna kommentera och sådär, det gör mig super glad :D

Skolan idag var total kaos. Bestod mest av bråk. Sen måste jag bara säga att Mathilda är jävligt skön asså xd

Efter skolan gick jag och Nadja till Hälsostudion och gick igenom vårat nya tränings schema med våran sån där PT typ. Och fick vårat mat schema med. Såg bra ut tycker jag :D
Sen gick vi hem till mig en stund, käkade och pluggade. Sen åkte vi tillbaka till gymmet och solade och tränade. Sen tittade jag bara på handbollsträningen idag. Jag var helt slut och hade ingen energi i kroppen så jag pallade verkligen inte. När jag kom hem fortsatte jag plugga till kemi provet som jag ska göra imon.

Haha när jag låg i solariumet låg jag i 21 minuter och upprepade "metan etan propan butan pentan osv osv" och struktur formeln för alla molikylerna och shit. Haha så nu är jag värsta smart :D

Nu ska jag hoppa ner i min underbart sköna säng och sova några timmar och ladda för en ny dag imon.
Godnatt gullungar!


Bild från i våras. Tycker det är läckert när solen lyser ner mellan träden, så sitter jag där så sött på en stubbe. HAHAHAHA nej nu börja jag skratta och det va inte ens kul :( GODNATT FÖR FAN :D

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: tack ås mkt:D

2010-12-07 @ 08:09:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: EMELIE - FOTO

väkdigt fin bild frida!

2010-12-09 @ 20:54:16
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0