Don´t worry, jag ska blogga för er!

Hej på er!
Har ju bloggat lite dåligt så börjar med att berätta om går dagen.
På dagen träffade jag Saga. Vi var på donken och käka och snacka. Sen gick vi hem till mig och gjorde oss iordning. Saga åkte hem till Vårgårda och hämtade lite saker och under tiden kom Linnea hit. Sen när girlsen var här sminka vi oss lite mer och fixade håret och kläder osv. Sen gick vi till donken igen, hahah åt lite morötter bara. Sen mötte vi Eric, Jonathan, Terry och två till killar jag inte kommer ihåg vad dom hette. Kevin kanske en hette ? haha aja. Vi typ mötte dom på värsta babbehaket. Sen var vi med dom en stund. Sen skulle vi åkt med dom till Ale på fest men Saga skulle hem så jag och Linnea sket också i det. Så vi drog till bonbon, haha ah och ni läste ju vad som hände där i inlägget Linnea skrev ;)
Sen gick vi hem och typ cpa sönder. Vid 4 tiden på natten gick vi och la oss och tittade på spök klipp på youtube, haha asså fan vi höll ju på att dö. Därav det jätte konstiga inlägget jag skrev ;)
Sen somnade vi till lite go musik runt 5 tiden.
Vid halv 10 ringde Saga och väckte oss och skulle lämna min jacka osv innan hon drog till Stockholm. Så när hon hade gått igen sov vi en stund till. Vaknade väl vid 12 tiden och åt och fixa oss lite lätt. Sen åkte Linnea hem och pappas släkt kom hit som vi har firat jul med. Fick en halsduk, mysiga tofflor och massa smink. Nödvändiga saker liksom ;)

Har nyss varit på hemmakväll och hyrde en film och köpte fem. Haha så jag taggar film lite grann sådär asså ;)

Imon ska jag och mamma till Göteborg så ska jag få köpa nytt löshår och så :)
Sen ska jag kanske träffa Jonatan, beror på när han kommer hem från Oslo.

Just det, idag kom mamma hem med en 32 tums hd tv till mig. Blev jätte glad. Hahha hade inte ens bett om någon ny så blev väldigt överraskad :D

Men vi hörs snart igen.
Ha de bra! :)


Hahaha min cam är ju typ känd för att ha sina ryck, men såhär har vi då fan aldrig sett den förut!




Kommentarer
Postat av: mathilda

aa det va det jag berättade. tack sötan älskar dej med <3

2010-12-27 @ 16:15:54
URL: http://thildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0