Fredag :)

Hej på er!
Ursäkta att det inte blev något riktigt inlägg igår. Men när jag skulle gå in och blogga hade blogg.se värsta rycket så det gick inte att hitta där man loggar in. Men igår var jag iallafall hemma. Fortfarande sjuk. Sen på kvällen gick jag mamma och Casper in till storken som hade kväll öppet och köpte lite julklappar. Köpte till Ebba, hennes mamma och pappa och en till hennes lillasyster Ellen. Ska ju fira jul hos dom imorgon med deras släkt :) För på söndag åker Ebba tll Thailand och är borta i två veckor. Fyfan hur ska jag överleva? Känns som en plåga!

Idag är jag också hemma. Fan missar mycket roligt idag. Skulle mött Lisa imorse och varit med henne en stund innan skolan börja för båda hade sovmorgon. Och efter skolan skulle jag åkt ner till Göteborg och träffat en kompis. Men eftersom jag aldrig blir frisk blev jag sängliggandes idag också. Får väl försöka städa upp här för det ser ut som ett bombnedslag! Sen ska jag slå in alla julklappar och fixa Ebbas överraskning. Ni får veta vad det är när Ebba har fått det. Så det får bli en myskväll med familjen för en gång skull. Inte helt fel det heller kanske? Men jag saknar att dra ut på kvällarna med mina kompisar.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva. Tänkte köra en frågestund ikväll nu när statistiken har ökat så! Får se om jag gör det. Ha det bra så hörs vi lite senare :)

Kate Voegele – You Can't Break A Broken Heart
Grymt bra låt jag hittade i Hannas spotify lista!


Åh vad jag vill ha sommar! Sola, bada, grilla och massa härliga sommarkvällar med kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0