God jul allihopa!

Jag är uppe tidigt idag. Men jag ville äta frukost med resten av familjen idag så det var bara att anpassa sig. Har ätit gröt och vörtbröd med julskinka. Haha shit jag är helt galen i julskinka! Åt hur mycket som helst!

Har fått en julklapp i julstrumpan nu på morgonen. Jag visar er sen. Det är kors örhängen och ett korshalsband, som jag hade önskat mig. Jätte fina! Ska ha dom på mig idag till min nya klänning. Lovely! Jag bara älskar klänningar...

Jag önskar er alla en riktigt trevlig, mysig och god jul!



Haha såhär såg det ut för ett år sen!
Ja, jag har redigerat ögonen, hahhahaha men de är ju så dåligt gjort så det hade väl vem som helst sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0