Godmorgon.

Vaknade för en stund sedan. Skulle ju gymmat med Johan men bussarna var inställda så han kunde inte ta sig in till stan. Och Erik ligger nog och sover fortfarande så antar att han kommer lite senare.
Jag och Casper har legat och tittat på ung och bortskämd i min säng nu på morgonen. Jag har redan sett alla avsnitten men jag tycker det är så bra så jag ser dom igen, hihi.
Nu ska jag snart gå upp och städa iordning lite på mitt rum. Vet inte hur jag bär mig åt men jag måste städa varje dag. Jag är expert på att stöka ner. Jag städade senast igårkväll och det är redan jätte mycket saker på golvet, soffan och bordet. Jaja that´s me.

Jag somnade med Caspers mössa på mig förut och han var ju såklart tvungen att ta kort på mig. Så nu får ju ni se hur söt jag är när jag sover ;)


Hahaha inte riktigt okej. Jag ligger alltid så konstigt med armarna när jag sover :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0