Godnatt på er :)

Nu ska jag sätta på en film och mysa ner i sängen.
Imon ska jag och mamma kanske gå in till stan och köpa en ny vinterjacka. Hon trodde att den jackan jag har nu var kall och då sa jag självklart ja bara för att få en till jacka. Smart eller fult gjort? Jag tycker det var rätt smart!

Btw, förutom när William var här lyssnade vi på musik, och då blev jag dö kär i en låt. Och sen gick jag in på den artisten på spotify och hittade massa bra låtar! En låt som jag har seriöst knarkat, jag tycker den är så jävla mäktig! Ni får några bra, allvarligt, lyssna på dom!

Chester See – You're Beautiful (Clean Version)
Den var det vi lyssnade på som jag tyckte var galet fin!

Chester See – Invisible
Chester See – Love Is Now
Chester See – Who Will Be Our Superhero
Chester See – So Goodbye (This Time Lies Won't Explain)
Chester See – Baby Come Home
Chester See – Living the Good Life

Och denna är helt grym, den som jag tycker är så mäktig, speciellt i slutet. Han både sjunger och spelar som en gud! :o
Chester See – My Time Has Come (Live)


Käck bild jag slängde ihop nu, tagen igår dock ;)

Kommentarer
Postat av: EMMA :D:D

sv; vad var det som var så himla fel med det då? ;D hahaha ^^ <3

2010-12-12 @ 13:08:31
URL: http://fernetteslillsyrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0