Godnatt!

Frida mår inte bra :( Så jag ska försöka sova nu.
Jag kan inte säga vad felet är. Ofta man kan ju säga typ, jag är förkyld, jag har feber, jag mår illa. Eller ah ni fattar. Men jag vet inte vad det är för fel. Jag har ont i huvudet, ingen energi, humörssvägningar så det står härliga till, kan inte äta. Seriöst vad har jag ätit idag? En halv macka, ett bacon och en halv banan. Försökte tvinga i min bananen nu på kvällen för jag är så skakig, det tog 2 timmar att få i sig en halv banan, utan att överdriva. Fattar ni eller? Ja, ni bör tycka synd om mig :(

Mår jag såhär imon säger jag bara, nono 2 school.

Har tittat på två avsnitt av Ung och bortskämd för en kompis sa till mig för någon vecka sen att jag var lik Olga Isabelle där, i sättet och sånt där. Haha jag kan faktiskt inget annat än att hålla med. Hon skrattar när hon hamnar i situationer hon inte gillar, hon sitter och tuggar på sitt tuggumi och fnissar samtidigt som hon pratar, hon gör absolut ingenting och vill att alla ska ta hand om all skit göra. Och det som fick mig att känna igen mig mest var när hon sa såhär ; Asså ni ska ha klart för er att ni rör inte min coca cola, de gör man bara inte. Haha det är typ precis så jag brukar säga. Så käckt då. Men nu i andra avsnittet åkte hon ut så nu va det inte kul längre :(

Godnatt och sov gott!


Vet inte varför, men jag gillar denna bilden. Kan det vara för att jag är totalt galen i blåsbubblor? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ung & bortskämd är grymt, Daniel är ju fööör härlig!

2010-12-08 @ 04:21:57
URL: http://nyheter24.se/blogg/diabetesmannen
Postat av: mja

vinterdeprission ?

2010-12-08 @ 12:49:39
Postat av: Eklund

Tungan är också väldigt snyggt :) gillar det. Kan tänka mig att det var mycket tjat ;) har du uppe eller nere i läppen?

2010-12-08 @ 17:54:18
URL: http://sidspark.blogg.se/
Postat av: Ida

Ball bild :)

2010-12-09 @ 11:30:24
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0