HAHA VARFÖR SKULLE JAG ENS?

Precis, varför skulle jag vara avundsjuk på dig? Säg något du har som inte jag har. Nää sorry babe kan inte hitta något. Jag har allt jag behöver och vill ha, jag är snyggare, populärare, bättre och roligare. Varför skulle jag då vara avundsjuk på en underlägsen människa jag inte ens tycker om? Haha gud, ja jag är arg.
Och en sak till, du skulle aldrig våga säga ifrån vad du tycker om mig face to face, för du vet att jag är envisnare och skulle komma med något ännu drygare mot dig, du vet att jag hade ägt skiten ur dig. Asså dra åt helvete, du är min defination på trash....


Bilden passar klockrent...


Kommentarer
Postat av: mathilda

Finns om du vill prata sötan! <3

2010-12-28 @ 18:25:41
URL: http://thildajohansson.blogg.se/
Postat av: Johan

fattar stör mig på dig .

2010-12-28 @ 21:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0