Handboll handboll och mer handboll!

Hej på er!
Imorse väckte mamma mig tidigt, för jag måste vara sysselsatt hela tiden för att inte ha dö tid, de blir inte bra då. Så jag åkte iallafall med dom bort till Nolhaga för Casper spelade två handbolls matcher. Tog lite kort och sådär. Sen var det snabbt hem och käka och sen åka till min samling. Skulle spela match mot Mölndal. Då tror man ju att matchen ska vara där? Men nehe. Om ni inte vet var Mölndal ligger så är de typ 5 minuter utanför Göteborg. Vi åkte mycket längre än så. Först hamna vi i Kungsbacka komun och sen till Särö. Då hade tydligen Mölndal slått ihop sitt lag med Särö kometerna. Så vi spelade mot dom iallafall. Förlust med typ två mål. Men matchen var jämn. Men dom plöjde typ undan oss när dom skulle ha sitt anfall. Haha spelare efter spelare föll. Jag har slagit i höften och skrapat upp hela armen. Sen va det en tjej som fick ryck för att jag satte en spärr på henne så hon slog till mig med knytnäve i ansiktet. Så jag är fan säker på att mitt kindben är total knäckt. Ser ut som en ekorre i facet. Hahaha. Då blev ju jag också arg och drog ner henne i golvet, och JAG får utvisningen. Vafan skulle inte hon också haft en isåfall som slog mig? Värsta blattarna va det. När vi ska köra olika växlar och sånt har vi olika tecken mitt nian gör. Men dom skrek olika saker. Dom ba KEBAB. Hahaha så jävla fult.
Aja efter matchen när vi skulle hem, så halkar mamma på isen. Och jag har sån jävla skadeglädje så jag börjar ju skratta så jag gråter, så försöker jag hålla inne det för hon typ paja axeln, men de gick verkligen inte. Så jävla dum känner jag mig.

Hahaha just det. Måste berätta en rolig grej från matchen!
Mikaela kom ut och skulle hämta något i den där sjukväskan. Så hade hon ju vax på händerna och råkar köra ner handen i en påse full med bomull så allting fastnar ju på händerna. Så kommer Viggan med värsta sköna kommentaren.
"Mikaela vad har du gjort, har du fångat en fågel?" HAHHAHA då tappade ju jag fokus och börja as garva.

Skola imon också. Sen efter skolan kanske jag ska träffa en kille. Tänker inte säga vem. hihih.

Nu ska jag fortsätta rycka på Mathilda!

Tjarååå!



Bild från när jag firade jul hos bebis igår. Haha snyggt ljus. Bra då ser man mig inte så mycket. Ser ni btw att min klänning har spruckigt på kanten? Hahaha den gjorde de när jag va på tåget. Brösten har väl växt från förra julen, ända gången jag har använt den ;) Nu är Ebba påväg till Landvetter, snart iallafal, och ska till Thailand. Kommer sakna sönder :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0