Har varit med Nadja idag! :)

Vi har haft det roligt. Var först i stan och jag köpte en ny vinterjacka. Gick och tittade lite i affärer. Sen tyckte Nadja jag gjorde bort mig när vi träffade våran tränare Jimmie och jag sa att jag hade ätit massa godis. Haha.
Sen gick vi bort till maxi och jag köpte ett mineral puder. Testade det när jag kom hem och jag är jätte nöjd med det! Täckte jätte fint fast man inte tog mycket alls, och mattade ner hyn och gjorde den slät :)

Sen gick vi bort till Nolhaga och tittade på handboll. AHK- Drott. Det blev 26-26 tror jag. Riktigt bra match. Taggarna utåt hela tiden och blev en del bråk, men sånt är kul :D

Ingen lust att blogga nu. Ni får lite söta bilder på två blondiner :D








Bjuder på bilden, ser ju helt nerdrogad ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0