Hej jag heter Frida och detta är min spök kompis Linnea.

Linnea brukar göra mig ledsen. Hon säger att jag är ett kötthuvud och ett svin när jag rapar. Hon var jätte rädd förut. Hon klämde på mina bröst. Sen ville hon ha min tå mellan sina ben, eller nää, inte tån, hela fucking foten. Jag har nageltrång så nu har Linnea nog goa infektioner i underlivet. Jag brukar låta Linnea klämma på mitt fett. Hon tycker om det. Vi sa precis att killar är dumma i huvudet. Vi gillar tjejer. Linnea sa att hon var kär i mig, då sa jag att jag var kär i henne med. Vi är typ tillsammans nu. Vi har legat och gosat. Jag hoppas på en kyss. Fast jag vet inte riktigt hur man gör med tungan. Men det kan väl inte vara så svårt. Bara slicka lite, rulla lite, peta lite med spettsen. Ska nog pröva. Hon kanske känner samma sak? Att det är jobbigt första gången asså. Så är det väl med alla noobs?

Nu ska jag nog göra ett försök.
Godnat...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0