Helt grym jävla kväll!

CHACHA BLOGGEN, Linnea das Verdrengh som bloggar nu dåva! :D

Ja, nu ska ni ha jävligt klart för er att den här dagen har varit helt grym!
Jag har varit med Frida & Saga idag, och vi har vart på donken! :D , haha men ah sen så var vi med några riktgit snygga killar, kåt som fan blir man på dom! hahaa
vad ska man skriva mer? Ja juste, när jag och frida var på bonbon så väler jag ner en hel godishylla, vi typ la oss ner på golvet och garva och skrek att vi kissar på oss. och hon i kassan trodde vi va as packade så hon ba " de gör inget tjejer, jag plockar upp de, gå upp och lägg er nu " hahahahahha de roligaste  va att vi var helt nyktra.
nu ska vi fan slicka varann.
CHAAAAAAOOOOOOOOOOSCHINGCHA



Nicke & Nilla – Fartprat

HHAHHAHAHAH VI DÖR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0