Helt sjukt trött!

Hej allihopa!
Igår åkte jag ju hem till Nadja. När vi var där ringde Jonatan och ville träffas. Så han och hans kompis Eric åkte upp till Alingsås så vi var med dom en stund. Sen var det träning och vi spelade match mot föräldrarna, haha det var rätt kul faktiskt. Efter träningen gick jag, Saga, Nadja och killarna hem till Saga och hämtade lite saker, sedan till Nadjas farmors lägenhet och , hahah ja, va gjorde vi där? Inget speciellt, låg i en vattensäng typ. Hahha. Sen gick vi hem till mig så sov dom hos mig. Hahaha Saga hade sånt jävla damp eller, shit vad vi garva åt henne. Hahaha sen snackade en i sömnen, så säger han , *ÅH DET VAR SKÖNT* HAHHAHAH fyfan vad vi skratta eller!
Sen vid halv 5 tiden gick vi upp och färgade mitt hår. Kan säga att jag inte har sovit ens 1 minut på hela natten. Men iallafall, vi blekte migg hår. Det blev bra, förutom att det blev lite orange i botten men det var inte så farligt. Sen gjorde vi oss iordning och gick på skolavslutningen. Nadja sjöng, hon va jätte duktig :D

Efter avslutningen gick vi hem till mig. Eric la sig i min säng och somna som en stock, jag somna på golvet och Jonatan på soffan. Hahha så dryg var jag. Jag har verkligen inte det bästa humöret när jag är trött, så jag ba, "ingen pratar, tittar eller retar mig nu för då jävlar" haha så dom lät mig vara. Eller nä Nadja skulle självklart jävlas lite med mig ;) Men nu har iallafall alla åkt hem. Och jag ska lägga mig och titta på någon film, INNAN jag dör...


Jag och Nadja idag :)
Nej jag är inte så kort, Nadja hade klackskor på sig där ;)


Närbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0