Hemma hos Naddie!

Hejhej...
Nu sitter jag hemma hos Nadja. Saga skulle träffa en kompis på stan så vi drog hem till Naddie för att fixa lite saker. Var på stan en snabbis och fixade en julklapp till min mamma. Sen tog vi bussen med David, Signe, Jack och en till kille jag inte kan namnet på (a)
Nadjas söta lillebrur Lucas kom precis in till oss med julgodis dom har gjort. Knäck, ischoklad och någon choklad grej med rispuffar. Yummie , söt är han :D
haha ska fortsätta leka med Nadjas apa som låter om man trycker på den. Den låter som mig när jag får mitt cp skratt. Hahaha fyfan vad fult, jag och apan skratta i tackt.

Haha hittade precis lite Lasse Stefanz på Nadjas spotify! Hahah nu jävlar asså :D


Har Caspers tröja på mig idag, hihi (a)


Så söta är vi twin :D

Nu lyssnar vi på, Dj Momma Feat. Hachin – Vill Ha Dej

Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: Har jag nämnt dig och ditt namn? Nej.

2010-12-21 @ 20:05:27
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0