Internet bråkar fortfarande, därför det är kass uppdatering!

Hejhej :)
Tänkte berätta lite om min eftermiddag.
Fredrik kom och hämtade mig och Casper vid 5 tiden. Åkte ner till Göteborg för att fira morfar som fyllde, ja vafan va de, 60 någonting. Skrattade mycket i bilen påväg dit och dunka massa musik.
När vi kom till morfar fikade vi lite och prata. Haha det jag älskar med mammas släkt är att det är så mycket humor. Det är liksom inte så mycket serious talk som på pappas sida. haha stavas det ens så?
Sen spelade jag, Fredrik och Casper på Frediks gamla fiol som morfar hade. Haha förjävligt lät det. Visste ni att jag har spelat fiol? Gjorde det ett år när jag gick i 4an. Men det sög så jag slutade.
Sen tittade vi på lite roliga klipp på youtube och jag busa med Linnea.

När vi kom hem tittade jag och Casper på Robinson och typ hade värsta roligt. Jag garva som fan xd
Så säger han såhär "länge sen du va såhär glad" då blev jag ännu gladare, haha.

Aja imon är det skolan som gäller.
Emma och Mathilda ska få sina presenter också :D

Ska lägga mig och plugga lite mer engelska nu.
Godnatt :)


Körde på knallröda läppar idag.
Har en sån dag som jag verkligen inte fastnar på bild.
Har Ebbas linne på mig som jag förövrigt bör ge tillbaka snart xd

Tack Linnea och Elin för era musiktips.
Och Elin, DU ÄR MED GRYM! ärligt talat så rockar du faktiskt :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0