Jag har börjat uppdatera rätt sent?

Hej på er!
Skulle ju egentligen träffat min saknade Mathilda idag, men när jag hade väntat på tåg o shit i nästan 2 timmar orkade jag fan inte. Tågen var inställda och jag hade inget busskort så jag kunde ta bussen. Så jag var på riktigt dåligt humör, uppförde mig som en bitch när jag kom hem vilket är rätt pinsamt nu när jag tänker efter eftersom mamma hade kompisar hemma. Haha jaja, alla har vi brister.
Jag har blivit sån att jag måste göra något varje dag, så min ängel Nadja kom upp till mig så gick vi in till stan för att köpa något till nyår. Köpte ett par skit coola örhängen och ett läckert stort midjeskärp. Det blir nog snyggt. Ni får se imon. Sen gick vi till hemmakväll och köpte dricka och godis och gick hem till mig och tittade på en film. The Children blev det. Sjuk film. Handlade typ om att barnen blev sjuka på något sätt och dödade sina föräldrar o shit, haha skulle vara en skräckfilm, men jag kan inte påstå att den var så läskig.
Sen satt vi och snackade en bra stund med min mamma.
Hahah hon var lite rolig.
Hon skulle säga "dom kan väl inte äta min mat eftersom jag är gomendoran" hahaha så säger hon fel och säger "dom kan väl inte äta min mat eftersom jag är en hora" HAHHAHAHAHAH gissa om jag och Nadja typ dog av skratt. Det var lite roligt.

Påtal om lite roliga saker. Igår när vi var i Larv ni vet hos mammas kusinbarn?
Så var vi inne på en liten ica affär i ett samhälle som heter Vedum. Ligger mitt ute i bonneland.
Så ska jag gå och hämta en cola i affären så står det tre killar som var nått år äldre än mig. Så lät det typ såhär.

Killarna: Du bor inte här va?
Jag: haha nej.
Killarna: Nej vi tänkte väl det, för det finns inte så snygga brudar här.
Jag: okej, tack antar jag.
Killarna: Kan vi få ditt namn så vi kan söka dig på fb?
Jag: Frida Magnusson.
Killarna: Okej great tack!

Sen när jag kom hem har alla tre lagt till mig som vän, haha gud.

Nu ska jag snart sova för jag ska upp tidigt imon.
Erik, en i min klass, kommer hit en snabbis.
Sen ska jag till Hälsostudion för att sola och gymma med Johan.
Sen kommer väl Nadja eller om jag åker till henne så fixar vi oss och sen åker vi ner till Göteborg på fest.
Låter ju helt grymt eller :D

Vi hörs imon igen om jag får tid över.
Om inte, så önskar jag er ett gott nytt år, hoppas alla får en bra start på 2011 :D

Godnatt :)

Två bilder från förra nyår.


Ganska läcker bild tycker jag :D


Ful var jag med, men jävligt kär och lycklig.


Kommentarer
Postat av: .

F J O R T I S

2010-12-31 @ 09:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0