Jajaja god jul osv.

Julen är väl lite jobbig?
Okej mysigt den stunden man byter julklappar, men sen då? Nä jag börjar växa ifrån det där asså.
Kalle Anka, herregud vad överskattat. Samma skit varje år. hahah nä nu ska jag sluta.

Julgranen är pyntad och fin iallafall!
Jag tror bara jag överdriver lite, jag gillar nog julen innerst inne om jag tänker efter. Just nu gillar jag inte speciellt mycket, eller vill inse det iallafall.

Nu sitter jag iallafall och chattar med kompisar. Bland annat en vän från Valenica i Spaninen som jag har haft kontakt med sen i 6an. Ska kanske åka och hälsa på henne med familjen till sommaren!

Nu har jag inte mycket mer att skriva. Vi hörs imon!

Godjul :)


Jul.... för väldigt länge sen. Gillar dubbeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0