Kan någon arab översätta detta åt mig?

sen nesin aq öle ya :)) senn çıktıgın amı sikem :)) add me please

Det var en kille som skrev på facebook, och han tror på fullaste allvar att jag ska fatta det när han ser att jag inte kommer från pakistan eller?

Aja godmorgon på er iallafall!
Jag ska till skolan lite senare idag när min mage inte gör lika ont.
Sen efter skolan ska jag ju vara med Mathilda och Emma. Det ska bli jätte roligt! :D
Klicka på deras namn så kommer ni till deras bloggar :)

Haha nu ska jag fortsätta titta på Mr.Bean som förövrigt är jävligt skön.
Ha en bra dag så hörs vi troligen ikväll! :D

Haha hittade min gamla bloggheader. Såhär såg alltså min blogg ut för ett år sen, snygg eller? xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0