Kom precis hem.

Hej på er!
Skola idag. Började dagen med SO som egentligen var frivillig. Men det hade jag, Linnea, Sofia och Johan missat så vi var på lektionen själva med våran lärare. Lyssnade typ bara på värsta dunk musiken (Y) Sen var jag med Mathilda. Riktigt skönt att få prata med någon som förstår en, du är helt toppen! Sen pratade vi rätt mycket handboll, de var rätt kul faktiskt :D Sen har jag varit med Alice, hel skön. Saga och Nadja är ju total grymma! Satt och pratade lite med Tim och Felix. Haha tydligen bråk så det var någon som hade slagit en med ett dammsugar rör. Haha alla trodde det var ett järn rör, men nä. Efter skolan gick jag och pappa och köpte en julklapp till mamma. Sen gick jag och mötte Saga och Nadja så gick vi hem till Saga och lyssna på musik, dansa och hade allmänt kul. Fick min julklapp av Nadja. Två paket med blekningsmedel! :D Så vi ska bleka mitt hår imon. Nadja och Saga ska sova hos mig imon :D
Vid 6 tiden tog vi bussen till Nolhaga. hahaha och när vi ska gå över vägen sen så halkar Saga mitt i gatan och vi dog ju typ! Sen när vi kom till kanslit i Nolhaga mötte vi resten av laget. Vi fick pizza och julmust så skulle vi typ sitta i grupper och disskutera bra och dåliga saker med våran lag. Jag var med Idag, Fanny och Helena. Härliga tjejer! :) Sen så kom dam lagets tränare och snackade med oss om lite olika grejen inom handbollen. Mest olika växlar och sånt. Haha sen när Magnus skulle roppa upp grupperna så säger han grupp 6. Och då får ju jag ryck och skriker, GRUPPSEX. Hahhaahaha fyfan asså. Han börja garva åt mig. Jag tänkte verkligen inte innan jag öppnade käften! Som vanligt då...
Sen tittade vi på damernas match.
Träffade Johan :D Hahaha sen typ tacklar Saga mig så jag trillar ner mellan stolarna i Nolhaga hallen. Haha fyfan. Efter matchen var hallen tom, så jag och brudarna Naddie och Sagis spelade handboll med Johan, Robin och Alex. Efter en stund drog Alex och vi andra var kvar en stund till. Sen när klockan var strax innan 10 gick vi andra mot terminalen, eller Robin drog hem. Tåget var 40 minuter försenat så vi lekte "jag har aldrig" haha rätt roligt. Sen sa jag hejdå till Nadja och Johan som tog tåget hem. Jag och Saga gick hem till oss sen också.

Har varit en riktigt bra dag idag. Bortsett från en sak. Men det är inget jag tänker ta här. Skäms för mycket för det. Men jag älskar verkligen mina vänner!

Nu ska jag lägga mig och titta på ett avsnitt av Vampire Diaries. Och imon är det typ någon idrotts dag i skolan. Sen ska jag och mina brutts leka. Sen är det handbolls avslutning med match mot föräldrarna och tränarna. Spännande. Sen sover Nadja och Saga hos mig :)

Vi hörs imon igen.
Godnatt! :)

Haha skulle laddat upp en bild men det gick inte, tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0