Med ett leende på läpparna...

Jag är riktigt glad nu, inte lycklig, men glad!
För det första mår jag bra över att veta att Nadja är lycklig. Min twin ♥
Det går uppåt för mig på kärleksfronten.
Jag har helt underbara vänner. Speciellt, Ebba, Mathilda, Nadja, William, Sofia, Hanna och Linnea v. Ni är guldvärda sötnosar!
Så ja nu vet ni det. Jag är glad. Tänkte berätta det för jag skriver ju annars bara om hur dålig jag mår och blabla så då kanske det var kul att få läsa något positivt också, så tänkte jag xD

Imon efter skolan ska jag vara med dom fantastiska tvillingarna Emma och Mathilda. Vi ska väl typ, busa, laga mat, käcka oss ännu mer, gymma och titta på en handbollsmatch. Låter som att morgon dagen också blir bra alltså! ♥

Godnatt ♥


Hittade en bild från i våras som jag ändrade färgskalan på lite bara. Väldigt naturell bild förövrigt. Ni är ju vana att jag posar sönder bilder typ, haha nä men ni fattar, så denna är rätt neutral. Härligt med vår och vitsippor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0