Mitt år, 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jao :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha nej
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nix
4. Dog någon som stod dig nära? Hugo :(
5. Vilka länder besökte du? Danmark (a)
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Ja det kan man lugnt säga.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 1 febuari, midsommar och 30 augusti
8. Vad var din största framgång 2010? Jag har lärt mig att vara nöjd med mig själv. Det hjälpte min dåvarande pojkvän mig med, det uppskattar jag, mycket! :)
9. Största misstaget? Att slösa min tid på att försöka hålla sams med en idiot.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, jag har skadat mig riktigt mycket i år asså. Dragit armen ur led, skadat vaden, knäna, ryggen och massa.
11. Bästa köpet? Asså jag har ju själv inte köpt något märkvärdigt, det gör ju mamma och pappa. Hahaha.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Jag spenderar typ inte mina egna pengar på något annat än coca cola, det är nog det enda jag måste betala själv, mina föräldrar tröttnade.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut! :D
14. Vilken sång kommer att påminna dig om 2010? My first kiss och Waka Waka.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var nog gladare, förutom nu på hösten och vintern, men annars har jag varit gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat och pluggat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit så kaxig och uppkäftig mot folk jag älskar.  
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen :)
19. Blev du kär i år? Jag blev inte kär på nytt, jag var redan kär från förra året, haha eller vad ni nu vill kalla det ;)
20. Hur många one night stands? HAHA
21. Favoritprogram på TV? Vampire diaries!
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? OM jag gör ;)
23. Bästa boken du läste i år? 14 år till salu
24. Största musikaliska upptäckten? Ingen, jag har ingen idol direkt, oftast är det bara några enstaka låtar med samma artist jag gillar. Men om jag måste säga någon är det nog Miley Cyrus, för jag har gillat alla hennes låtar på den senaste skivan i år :)
25. Något du önskade dig och fick? Ja, massor
26. Något du önskade dig men inte fick?
27. Årets bästa film? Men, vilken jobbig fråga. Jag vet inte...
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade med släkt och vänner, och var och tittade på handbollsmatch, det trivdes jag med! :)
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? mmh.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Mina bloggläsare vill nog beskriva den som fjorits har jag förstått ;) Men nu var det ju hur JAG skulle beskriva, och då tycker jag nog att jag är lite mer bimbo än fjortis. Jag är medveten om att jag sminkar mig rätt mycket, men jag tycker inte att jag gör det på ett fjortis sätt, utan mer på ett bimbo aktikt vis eller hur man ska säga.
31. Vad fick dig att må bra? Mycket :)
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Eric Saade :*
33. Vem saknade du? William...
34. De bästa nya människorna du träffade? Åhus killarna, Emma och Mathilda blev jag bra vänner med och tycker skit bra om dom tjejerna, och massa andra, men speciellt dom :)




Nu lämnar jag 2010 bakom mig. Tack för detta året. Jag har lärt mig mycket om mig själv och om livet. Nu går jag in på ett nytt år med nya krafter, posetiv energi och hoppas på ett fantastiskt år utan massa krångel! Nu är det fan min tur! :D

Kommentarer
Postat av: EMMA :D:D

Haha, vad gullig du är ^^ <3

2010-12-31 @ 15:32:04
URL: http://fernetteslillsyrra.blogg.se/
Postat av: mathilda

Du är så söt du :D <3

2010-12-31 @ 16:15:43
URL: http://thildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0