Nadja Bloggar

Hejhej:D
Jag sitter här på fridas rum med hennes data och taggar tills 08.00!
Då ska jag sjunga på skolavslutningen, hoppas det går bra!
Idag har jag haft en underbar dag med frida både hos mig och hos frida.
Vi hade avslutning på handbollen idag, det var riktigt kul att se alla föreldrar spela handboll haha.
Saga sover, Frida ligger och mumlar för sig själv.
Just nu sitter jag och skrattar åt en rolig sak haha, *ÅH VA SKÖNT DET VAR!* Dagen har varit grym och nu ska jag snart väcka saga och frida som säkert sommnat! 
Hoppas alla kommer ha en GRYM skolavslutning !
Byebye.

 
Denna bilden är från i sommras, jag saknar sommaren men vintern är underbart vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0