silent scream

Hej allihopa!
Skola idag typ. Efter skolan gjorde jag mitt kemi prov och en oförberedd del på mitt engelska prov. Så det känns skönt att det är gjort. Nu är det bara resten av engelskan, första världskriget och spanska prov kvar. Sen får vi snart ett nytt matteprov tror jag, och säkert något i NO:n. Och jag har någon novell kvar att lämna in i svenskan. Skolan är förjävlig, hatar den.

Ska åka och sola om en stund och kanske gymma. Får se, mår inte så bra idag heller så har ingen energi till det. Sen ska jag iallafall titta på våran match som ligger på våran träningstid. Samma nästa tisdag, då ska jag få spela :) Happy... typ.

Jag fattar inte vad det är med mig just nu. Har ingen ork till någonting och har sprängande huvudvärk. Blir förbannad för ingenting och vill typ bara vara själv. Fast när jag inte vill vara själv söker jag upp dom jag trivs med. Fast det sista med att vara själv har bara varit så idag.

Orkar inte skriva mer nu.
Ni får en skön låt och en bild. Enjoy...

Liquido – Narcotic (Long Version)
När den kommer till 38 sekunder är den as skön, när den drar igång liksom.


Fan vad gott det såg ut! Ignorera att jag ser ut som ett mongo, eller mango som Nadja säger. Hahah på tala om Nadja, jag måste berätta värsta sköna kommentaren hon sa när jag , Saga och hon gick och snacka om mens. HAHA.

*Nadja tar upp mobilen och börjar smsa*
Jag; Erkänn du smsar dennis nu för att säga att du har mens?
Nadja; Jag vet inte ens hur det stavas.
Jag och Saga; HAHHAHAHHAHAH vad tror du?
Nadja; Med ä typ?
Saga; Nej det stavas med e, eller gör det?
Jag; JA DET GÖR DET!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Slick

2010-12-08 @ 04:22:52
URL: http://nyheter24.se/blogg/diabetesmannen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0