Sjukt sliten!

Godmorgon!
Vaknade för typ en timma sen. Skönt att få sova ut!
Idag ska jag stor städa mitt rum och klä min gran. Ska också hinna hämta ut ett paket med min klänning. Funderar på att springa in till stan och köpa lösnaglar. Men alla mina naglar är helt okej långa, förutom på pekfingrarna för dom går alltid sönder för jag använder ju alltid dom om jag ska peka upp något osv, och då flisas ju dom upp och då kan jag inte låta bli att dra av dom. Haha ilands problem jag har! Om jag inte köper lösnaglar blir det franskmanikyr skulle jag väl kunna tro! Ansiktsmask och hårinpackning.

Den 23 december är den bästa dagen i december tycker jag. Vi äter alltid julmat hela familjen då, tittar på uppersittarkvällen och har jätte mysigt. Julgranen är tänd och massa paket klär julgransmattan. Fast när jag var liten tyckte jag bara det var jobbigt att behöva se dom, pilla, klämma och skaka. Men nu är jag inte lika nyfiken. Jag vet att jag ska öppna dom. Och jag bryr mig egentligen inte så mycket. Jag behöver egentligen ingenting. Det jag behöver, kommer jag aldrig få tillbaka för det förstörde jag för drygt en vecka sen.

Nu ska jag börja städa och lyssna på lite skön musik!
Ha en bra dag!



Låt mig komma lite närmre. Låt mig kyssa dig. Låt mig ta ut min ilska på dig. Låt mig slå dig. Jag vill riva upp din vackra rygg som en gång hade en betydelefull text på sig. Rivsåren kommer inte klä bättre. Låt mig kyssa din unika hals och sätta tänderna i den. Bita så hårt jag kan och suga i mig blodet. Låta det rinna. Skada din kropp som du skadade mitt hjärta. Det blöder trasigt men slår ändå. Jag är död men lever ändå. Jag är lycklig fast jag är olycklig. Jag vet inte vem jag är när jag egentligen vet att jag är en tjej som heter Frida. Min hjärna är nog lika trasig som mitt hjärta, tanke funktionen fungerar inte riktigt som den ska. Jag är förvirrad. Vet inte vilken väg jag ska välja. Vet inte hur jag ska bete mig. Jag vill ju göra det bra, samtidigt som jag vill skita i dig. Men det är där hindret kommer, jag kan inte låta bli. Jag kan inte låta bli att titta på dig när du inte ser på. Jag kan inte låta bli att älska dig i smyg. Kan inte hjälpa att jag tycker du är det vackraste som vandrar på denna jord. Endast minnen, bilder och några ynka filmer finns kvar. Resten brände jag upp. Klarade inte av det. Vill inte påminnas vart jag än går. Kan inte andas utan ett tryck i mitt bröst. Jag är ingenting utan dina andetag. Bara din doft gör mig svag. Man är inte normal om man går in på kicks och dränker sig själv i den parfymen jag älskade att känna på din kropp. Jag kan inte gå utan din luft i mina lungor. Faller som en genomskinlig tår, ingen ser det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0