Skola, Ebba, Match.

Så nu vet ni vad jag har gjort idag.
Hörs imon.


Nä skoja bara :D
Hahaha nu va jag käck va ?

Hej på er! :)
Idag har jag varit i skolan. Började första dagen med EA. Gjorde klart en svenska uppsatts och lämnade in.
Sen satt jag och pratade med världens skönaste brudar. Ja, ni har rätt, självklart snackar jag om Sofia och Linnea! Sen hade jag ett möte i skolan. Blev både besviken och glad. Jag klarade iallafall mitt kemiprov så jag får g i kemi iallafall! Det var en lättnad! Sedan hade vi slöjd. Gjorde inte speciellt mycket. Satt först och pratade med Sofia. Sen "hände" de en sak och då blev allt så rörigt så jag, Linnea och Sofia satte oss ner och pratade istället. Sen gick vi hem till mig på håltimman och gjorde vofflor och hade mysigt. Spanska sen och jag var väl mest ute i korridoren med Linnea och Pierre. Sen kommer måns den jäveln och tar min cola och springer iväg och skakar den som fan. Haha jävlar vad arg jag blev! Skrek som fan, alla bara tittade. Sen när jag ska öppna den pyser allt ut på golvet. Tur att jag har min kära Johan Green som torkar upp allt åt mig för en kram.
Efter skolan gick jag och Ebba in till stan. Skulle titta på julklappar, men de gick väl inte jätte bra. Jag köpte ett hårband. Sen gick vi hem till mig och "pluggade", pratade och peka ut den snyggaste killen i varje klass i skolkatalogen. Kan säga såhär, vi var väldigt överens om killarna! Men vi gjorde det bara på GA.
Sen lagade vi tacos och åt.
Åkte bort till Alströmmer sen och spelade match mot Hisingen som jag förövrigt hatar.
Gud det var en tjej som antagligen inte tålde att få lite smällar så hon ba "Vad fan gör du jävla fjortis fitta" så drar han i mig så min navelpiercing lossnar. Fast det märkte jag inte då, eller jag kände de men jag trodde den satt kvar. Men nä det gjorde den inte. Vi förlorade matchen. Vi var ju fan inte med på alla deras kontringar. Väldigt mycket lätta mål fick den, vi tappade riktigt mycket i slutet. Jag är iallafall nöjd med min insatts i försvaret.
Sen sa jag hejdå till bästa vännen Ebba som tog massa kort till mig som ni ska få se!
Jag älskar verkligen den tjejen!

Nu får ni lite bilder! :)

Frida goes nummer 27 ifall ni vill veta ;)




Haha ser liten ut bredvid Tompa. Och fråga inte vad jag gör med foten, brukar stå och gunga på utsidan av foten.


Haha de där är så typsikt mig, hålla upp händerna  när jag har gjort något för att se oskyldig ut. Jag hade dragit ner hon som sitter så fail ner i golvet, då är de bara att backa ett steg och dra bak armarna så ser man inte lika skyldig ut. Smart fan!


Snygg fan.


Haha drog ner hon jag bråkade med i golvet. Rätt åt henne. Jag ligger mycket snyggare än henne asså :o





Då tycker jag vi tackar Ebba Maria Lann för dessa klämm käcka bilderna! TACK EBBA :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0