Solen skiner och jag är glad! :)

Hej på er! :)
Idag har jag tagit det väldigt lugnt. Julpyntat lite och sådär.
Nu ska jag vara med Nadja. Vi ska gå in till stan så ska jag titta på en vinterjacka.
Ska bli roligt, saknar Naddie.

Förövrigt mår jag bra :D Dock jävligt ont i mina knän och dom viker ihop ibland när jag går, och det värker som fan.
Jag hade något knäfel för två år sen. Dom trodde jag hade slatter och sen va det något annat. Men det försvann men det känns som det är tillbaka nu. Fyfan. Och ibland gör det så ont så det bara viker efter så jag inte kan stödja på benen. Inte okej. Så nu får jag väl leta upp mina knäskydd igen så jag kan träna riktigt imon. Fast jag hatar att ha knäskydd. Dom luktar så jävla vidrigt när man har spelat, haha inte för att man ska lukta på dom men ändå. Det är väl bara att välja, ont i knäna eller lukta lite äckligt.

Nu ska jag ut och möta älsklingen :)
Vi hörs senare! :)

Låt tips!
Tove Styrke – Four Elements


Va precis ute med brudarna och tog en fräsh bild sådär ;)
Linnea, pullan och jag :)
Shutter shadesen är ju värsta trendigt också kände vi (y)

Kommentarer
Postat av: eklund

Terassen är en krog här i uppsala :) lite sådär är den men den duger..

2010-12-12 @ 16:01:50
URL: http://sidspark.blogg.se/
Postat av: lina

SVAR: tack :D

2010-12-12 @ 20:32:35
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0