Suger jag på att uppdatera eller?

Kan ju först bara säga, de va någon random kille Johan som kommentera att han stör sig på mig. So what? Skulle jag ta åt mig och bry mig eller? Nä menar det. Har jag tvingat dig att läsa min blogg? Varför fortsätter du läser då om du stör dig så mycket? Har du inget bättre än att läsa en blogg som skrivs av en tjej du stör dig på? Isåfall tycker jag allvarligt synd om dig. Har aldrig tvingat någon att läsa, och de är min blogg. Man kan inte älska alla. Jag har aldrig bett om att bli älskad. Jag är den jag är och det står jag för. Läs inte om du stör dig ;)

Hej på er andra goingar! Inte någon Johan, hihi :)
Anledningen till att jag inte blogga igår var för att jag och mamma var i Göteborg och shoppade. Fick med mig massa fräsha saker hem! Sen på kvällen var jag med min älskling Nadja.

Idag har jag och Nadja varit i Göteborg. Träffade Jonatan och Sanel en snabbis, sen gick vi och käkade tacobar. Var på barbarella och tittade på navelpiercing sen var vi på kondomeriet och letade efter piskor, utan några framsteg, hittade bara massa dildos och handklovar. Haha aja sen tog vi tåget hem. Vi sitter och lyssnar på musik så kommer värsta surkärringen och skriker ba "KAN NI STÄNGA AV ELLER?" man ba, shit chilla eller. haha jag vågade inget annat än att stänga va asså...
Åkte hem till mig och Nadja fick låna träningskläder av mig, så drog vi bort till Alströmmer för träningen. Jag tittade bara idag för min mage har krånglat en del idag.
Innan träningen lägger jag och Nadja oss på golvet inne i hallen innan alla andra har kommit och lyssnar på barbie girl, haha sen när dom andra kom ba "ah de är Frida och Nadja". Haha så söta!
På träningen snackade jag med Malin och Johanna, dom tränade inte heller. hahaha vi pratade typ bara om sex. Sen efter träningen pratade jag lite med Emelina om en grej. Sen gick jag och Nadja till Ica och köpte cola och lite godis. Drog hem till mig osv. Sen åkte Nadja och nu är jag själv och ska titta på en film.

Imon ska vi åka upp till mammas kusin Kathe i Larv och hälsa på henne och hennes tvillingar William och Edwin som är lite över ett år nu. Världens goaste är dom! Så vi hörs väl efter det skulle jag tro.

Nu ska jag slänga in mer ved i kakelugnen. Ha det bra.
Hajhaj :)


Hahha mina ögon xd





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0