Svar på era idiotiska kommentarer ;)

lite om dig frida :)
"hej jag heter frida och är fjortis.. och jag säger att jag inte är det, men i själva värket när jag är ensam så sitter jag och trycker på fondation på läpparna, massaor med maskara på ögonenfransarna" :)
ha en bra dag frida! eller nää..


för de första, varför skriver du inte vem du är? står du inte för de du säger? för de andra, är man fjortis för att man sminkar sig och inte gillar sitt korta hår? för de tredje, jag använder inte foundation på läpparna, har ett rosa läppstift, sucker. för de fjärde, jag har typ två lager mascara. för de femte, varför bryr du dig? jag har väl all rätt att se ut som jag vill? Vill jag vara fjortis, ah okej låt mig vara fjortis. men men tycker du har en rätt konstig syn på vad en fjortis är. och vad är syftet med att kommentera? att jag ska må dåligt för att du tycker att jag är en fjortis som sminkar mig mycket? oj nej va ledsen jag blir. ska jag låtsas att jag bryr mig nu? att jag tar åt mig och blir ledsen? haha sorry det där funkar inte på mig. jag vet vem jag är och varför skulle jag ändra min syn på mig själv för att några anonyma jävla sitter och kommenterar patetiska kommentarer, och sedan inte ens våga stå för de. skicka erat nummer eller något så kan ni säga de rakt till mig. eller är de jobbigt att jag kan försvara mig då? jag kan inte förstå vad man har för liv om man sitter och läser en blogg och stör sig på den som skriver. kommenterar helt onödiga saker för att man tror att man trycker ner en annan människa. denna gången lyckades du inte. men en annan gång kanske de inte är jag, då kanske de är en svag jävel som är osäker i sig själv? ska man då sitta och kränka ner andra människor och få dom att må dåligt. jag förstår mig inte riktigt på de där. är de jag som är tråkig eller har jag bara lite vett innanför pannbenet som fattar att man inte trycker ner på en annan människa, och speciellt när man inte vågar stå för de. nej jag tycker detta är urlöjligt. kommentera hur mycket ni vill, vad tjänar ni på de? ingenting. jag kommer inte ändra på mig för någon annans skull. och okej, låt mig vara en fjortis då, låt mig fortsätta sminka mig som nästan alla tjejer gör. ska jag visa dig vad en fjortis sminkning är och hur jag sminkar mig, så kan vi se sen om jag nu är så fjortis. och halllå, är de inte liiiite last year att kalla någon fjortis för att göra någon ledsen, de där slutade man ju bry sig om i 7an. haha stackars människor.

 

jag vet inte om de är jag som är helt blind, men jag kan då fan inte se likheten...



Kommentarer
Postat av: maja :)

det där satt så jävla hårt! tror att dom blev en aning ägda! :)

2010-12-30 @ 15:05:47
URL: http://mayas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0