Tröttis Frida!

Hej på er!
Åh shit här har vi mensvärk kan jag lova, haha bara så ni vet tänkte jag ;)
Idag har jag varit med Emma och Mathilda :)
Vi gick hem till mig först och hämtade mina skor så gick vi och lämna in dom hos skomakaren så han ska klacka om dom. Laga den ena klacken med som var helt sönder skrapad. Vi tittade lite i affärer och sen gick vi hem till mig och satte på någon skräck film som inte alls var läskig förutom när Mathilda rycker i mig och skriker, hahah då blev jag rädd. Men den var inte bra så vi stängde av den. Åt pannkakor och sen åkte vi och gymmade. Gick riktigt bra. Det var ju första gången dom gymmade och jag tyckte dom var duktiga :D Vi slutade med att köra en maskin som är så jävla jobbig, haha sen var vi lagom gött trötta.
Mathildas tränare ringde sen när vi var påväg hem till mig och sa att hon fick spela. Så vi vände och gick till Nolhaga. Träffade Sebastian en kortis som tränade innan (a) Sen satt jag och Emma och tittade på matchen. I halvlek skulle vi gå ut till kiosken men då var den stängd, så jag fick inte min coca cola, lagom surt :(
Hemsjö vann iallafall matchen mot Alingsås. Det var ganska jämt hela matchen, men dom drog ifrån lite i slutet. Men jag tyckte båda lagen gjorde riktigt bra ifrån sig.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag sova för jag ska på ett möte klockan 8 imonbitti. Sen efter skolan ska Sebastian med mig hem, mys, längtar (a)

Tack Emma och Mathilda för en kanon dag och godnatt på er allihopa! :)


Jag vill också spela :(

Kommentarer
Postat av: Emma :))

Det var bäst och måste göras om ^^ <3

2010-12-03 @ 15:03:35
URL: http://fernetteslillsyrra.blogg.se/
Postat av: mathilda

sjukt kul va det :) <3

2010-12-05 @ 11:41:15
URL: http://thildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0