Twin dag :D

Hej på er!
Idag har jag varit i Göteborg med Nadja och små shoppat. Gick runt i massa affärer. Nadja köpte julklappar till sin familj och något till sig själv, bland annat en stickad tröja som satt super fint på henne! Jag köpte födelsedagspresenter till Emma och Mathilda :) Tror dom kommer gilla det :D Ni ska få bild på det när dom har fått det, ganska osmart att lägga ut det nu xd Så ni får hålla er till den tionde :)
Jag och Naddie köpte två söta armband som vi delar med varann, våra systerband :) Jag valde en blå och hon en vit. Jag köpte även ett par ur snygga jeans, är sjukt nöjd! Vi var och käkade på donken och så. Det var riktigt tjockt med folk inne i Nordstan och Femman idag. Men det var uppträdande från idol där också så det kanske var därför? Sen tog jag tåget hem. Nadja skulle på Jul på Liseberg med sin familj, jag fick följa med men jag åkte hem istället. När jag kom hem gick vi ner till hemmakväll för att hyra filmer och köpa godis. Då träffade jag Emma Mathilda Lisa Signe och en till av deras kompisar som jag inte vet vad hon heter (a)
Har ätit för en stund sen och fixat tjejernas presenter. Snackar med en kille som vill att jag och Naddie ska komma på fest, men det är i Lindomme så vettefan, tror jag bangar det.
Ska kanske messa Gurri och se om han och någon kompis har lust att hitta på något, känner att jag behöver göra något men jag har ingen lust.

Imon ska jag iallafall träffa min absolut bästa vän, EBBA :D

Ni får lite bilder som är tagna idag och på det jag har köpt :)


Naddie och Friddie :D


Världens finaste tjej!


Jag :)


Naww :')


Våra armband :D


Jeansen :D Fick ändra färgen i bilden lite för orginalbilden gjorde inte rättvisa mot byxornas riktiga nyans.


Och detsamma gäller denna bilden. Enda nackdelen med dessa jeansen är att rumpan blir så platt :(


Jag pimpade presentpåsarna lite, tyckte dom var lite tråkiga först, nu blev dom ju rätt söta, så nu ska jag lägga i presenterna :D
Tyckte det var roligt att fixa dom. När jag var yngre älskade jag scrapbooking och höll typ alltid på med det, så nu när jag scrapbookade lite så väckte det lite minnen :)

Kommentarer
Postat av: vendela

men åh tack sötnos:)

2010-12-04 @ 20:50:42
URL: http://housebunny.blogg.se/
Postat av: vendela

nej det har jag faktiskt inte,det var en tjej som heter lisa som gjort den:)

2010-12-04 @ 23:19:54
URL: http://housebunny.blogg.se/
Postat av: EMMA :D:D

Naww vad gulliga!! :D <3

2010-12-05 @ 00:07:27
URL: http://fernetteslillsyrra.blogg.se/
Postat av: mathilda

aaw vad gullig du är :D <3

2010-12-05 @ 11:29:54
URL: http://thildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0