1 Februari i mitt hjärta.

Hejsan sötnosar!

Idag har jag varit hos doktorn. Det gick bra, fick lämna massa prover och sånt. Och jag ska få utesluta alla mjölkprodukter i en månad nu. Alltså inte bara laktosfritt utan helt utan mjölk. Aja det kanske blir bättre.
Sen åkte vi till frisören och visade mitt hår och klagade. Så jag fick en ny tid imon efter skolan. Ska också vara med Ebba imon.
Varit i stan med Wille och Linnea och bytt mina jenas på Gina tricot till ett presentkort. Ska köpa nya imon, om Ebbut vill gå med mig xd

Efter skolan va jag med Linnea. Vi tittade på Göta Kanal 1. HHAHAHAHAH vi höll på att dö av skratt åt någon as rolig gubbe xd Tror Linnea skulle lägga upp ett videoklipp på hennes blogg. Så håll utkik för det va fan kul xd
www.linnehaaa.blogg.se

William har gjort mig lycklig, våran dag.

Nu har jag tagit AS ÄCKLIG medicin och de kan ta sig. BLÄÄÄÄ!

Nu tänkte jag plugga lite Engelska.
Puss på er ;*


Jag saknar håret som de va innan, hoppas de blir bra imon, och att det INTE går av, risken finns. usch vill inte ens tänka på de!!!



Kommentarer
Postat av: Ebba

Såklart att jag följer med dig, följer dig hela livet!! ;D Älskar dig<3

2010-02-01 @ 21:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0