A good day :)

Hejsan allihopa !

Idag hart jag varit i skolan.
Helt okej dag, eftersom det fick väldigt fort.
Mentorstid, EA, ungdomsmotagninen och hemkunskap.
Hahahah på ungdomsmotagningen fick Linnea en as äcklig choklad kondom.
Den lukta verkligen skit! Jordgubben va yummie (a) Bara så ni vet.

Efter skolan tog jag och Linnea tåget ner till Göteborg.
Gick till Safari och köpte löshår.
Det gick förväntansvärt fort där.
Innan när jag har köpt löshår har det krånglat massor med hårfärgen.
Men nu gick det bra!
Sedan gick vi runt på lite olika ställen.
Köpte ett par jeans, som dock var alldeles för små.
Så jag får väl byta dom på Gina i Alingsås imon.
Fixade Ebbas present också.
Men den kan jag inte skriva om nu eftersom hon läser bloggen.
Så ni får se på bild efter vi har varit hos Ebba ;)
För presenter ska ju trottsallt vara en överraskning.

När vi kom hem satte vi oss och sydde ihop löshåret
och sydde fast clipsen.
Sjukt tråkigt och väldigt segt, men det skulle göras.
Så det var bara att stå ut.
Men det blev bra.
Tycker dock att håret såg lite fail ut eftersom det var tunnare än mitt.
Men så va det med det förra också.
Men det blev bättre efter ett tag när det började bli slitet xd

Nu har jag iallafall duschat och gjort en silverinpackning och en kroppsskrubb.
Skönt.
Nej nu ska jag fortsätta titta på Änglagård.
Take care sweet hearts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0