Back to school!

Hejsan!

Idag hade jag sovmorgon till 10.20
Jävligt skönt på tanke på att jag vaknade klockan 04.00 inatt och somnade inte förän vid 06.00 igen.

Men väl i skolan så började vi med Engelska. Jävligt soft lektion. 40 minuter lång och titta bara på film typ hela tiden.
Gick in till stan med Linnea och Ria. Köpte ett par sommarskor och ett puder. Sommarskor i 1 meter snö tänker ni? Men jo fan, skit snygga och as billiga. Kunde inte låta bli xd Ni får nog bild någon dag, vet hur det brukar gå när jag lovar bilder.
Sen hade vi matte, skit rolig lektion, gjorde inte ett tal, bara garva med Linnea och Ria hela tiden!
Språk sen och sedan tog jag och Linnea tåg och buss hem till henne. Vi hyrde även en film inne i stan. "Allt för min syster" hette den. Grät till och från hela filmen. Den var hemsk. Handlade om en tjej som hade leukimi (stavning) och i vissa stunder blev jag väldigt påminnd om när mormor låg jätte sjuk på sjukhuset. Men den är definitivt se värd!
Flumm i busskuren sen åkte jag hem.

Nu kollar jag på tv och chattar lite.
Ska sova tidigt idag för jag är förkyld och hängig, jag vill må bra imon, så då är de bästa att sova :D

Hoppas alla har haft en bra dag och ha en mysig kväll.
Kramar!





Kommentarer
Postat av: julia

Jag tänker på markus ja :(

2010-02-22 @ 20:10:42
URL: http://julligullan.blogg.se/
Postat av: Linnea

HAHA så jävla kul i skolan assa! XD

jag grät ju mest haha fan vad kul de var när tjejen och killen stod och kysstes, och du visste vad jag tänkte på när jag börja skratta och grina samtidigt och så är du bara tvungen att söga det HAHAHAHA XD

HAHA tack för dangen :D<3

2010-02-23 @ 12:44:36
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0