Ebbut and Urbut day, typ iallafall :o

Hej sötnosar!

Idag har jag varit med världens bästa Ebba.
Hon kom hit vid 12 tiden. Då tog vi på oss och gick ut med Leo.
En lång promenad på 1 ½ timma. Men det va jätte skönt och roligt.
Gick ner till sjön. Men jag kan säga såhär, när vi kom hem va vi rätt blöta, iallafall jag.
Skulle vara duktig och ta en genväg, så tänker jag inte på att de va mycket snö där, så jag hoppar rakt ner i diket och typ försvinner bakom all snö och hade snö upp till låren! HHAHAHAHAH Ebba höll ju på att dö xd
Sen gör hon själv samma tabbe, rätt åt henne (a)

När vi kom hem lekte vi med korvarna. Ebba tog hand om dom när jag gjorde annat.
Hahhaha när Ebba steker korvarna så säger hon såhär.

"Hallå Frida jag får värsta kramp i handleden när jag håller på så mycket med korvar"
HAHHAHAHAHAHAHHAHAHHA

Sen åt vi självklart korv med bröd då ^^
Efter vi hade kollat lite klipp på youtube va de bullbak som gällde.
HAHHAHAH vi ska inte gå in på detaljer men de va stört iallafall.
Bakade bullar för våran underbara dag på fredag ;) Skidåkning på g. Så jävla pepp! Vi taggar!

Bullarna va jätte mumsiga, typ värsta krispiga, lol xd

Efter vi la över lite musik och filmer på ett usb till ebba så kom hennes pappi och hämta henne :(

Tack för en super rolig dag tjejen!

Har nu kollat på "Sommaren med Göran". Jätte rolig och härlig sommar och kärleks komendi. Verkligen se värd ;) Eftersom jag saknar sommaren så ska jag nog se den snart igen, så skön sommarfeeling ;)

Nu kollar jag på Johan Falk och det ska jag fortsätta med ;D

Puss på er!



 


Kommentarer
Postat av: aw - gotlandstöis ツ

ska du hitta på idag?:D

2010-02-18 @ 07:25:46
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: emma

aj sjutton :/

Vad är det med termen då?

2010-02-18 @ 09:43:35
URL: http://ebolmgren.blogg.se/
Postat av: Ebbut

HAHAHHAHAHHAHA, dagen sammanfattar jag som en Ebbut och Urbut dag och BÄST! :D

Jag älskar stunderna och dagarna tillsammans med dig, jag mår alltid så bra när jag är med dig, (kanske därför jag ska göra det som jag och du har pratat om, utan att säga vad det är, eftersom det inte är bestämt och jag kanske inte får :'( )glömmer alla problem och att som är jobbigt, annars kan jag prata med dig om det, så på ett eller annat sätt glömmer jag dom.

(Börjar låta lite som ett kärleks par här nu, men det är ju inte konstigt, vi är ju gifta och Urbut, "vill du ha vanilj eller kanel?" "ÄR DU KÄR I MIG ELLER?"

HÄR KOMMER SVARET, "DU KOM PÅ MIG!" rodnar

Tack för att du finnns min ängel! Du är verkligen BÄST! Jag älskar dig<3

2010-02-20 @ 07:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0