GODMORGON SÖTNOSAR.

Nu har jag precis ätit frukost. Och som jag har berättat innan så får jag inte äta mjölkprotein eller laktos produkter på en månad, så det finns inte jätte mycket gott att äta. Testade chokladhavremjölk (för all den mjölken jag får dricka är det havre i :s) och tänkte att det kanske smakade som Oboy. Men tjena, vad tänkte jag med :o Det smakade BLÄÄÄÄ. Min macka va iallafall god ^^

Idag börjar jag vid 10.15 eller något sånt. Så jag åker inte förän 09.30

Men nu har jag inte tid att sitta här mer, ska sminka mig och platta håret, och hitta något dugligt att ta på mig, är sjukt trött på mina kläder.

Ha en bra dag allihopa så hörs vi när jag kommer hem i eftermiddag/kväll.


Bild från i början av sjuan, jag saknar. Och Frida hade brunt hår :o


Kommentarer
Postat av: Philip

sån mjölk smakar blläääääääääääääääääääääääääääääää!

tycker synd om dig ;D<3

2010-02-04 @ 16:02:40
Postat av: Locksen

Kaaanske<3, när jag har tid :),

Håll dig uppdaterad på min blogg, så ska jag nog ha tid snart :)<3

2010-02-04 @ 16:49:54
URL: http://lillocksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0