Har inte hunnit uppdatera ;)

Hej på er! :D

SNÖN SMÄLLTER OCH DET HAR REGNAT LITE! Regnet gjorde fan min dag xd

Skulle egentligen träffat Linnea och köpt lite stuff och fixat med hennes hår, men mamma ville att jag skulle åka med till hennes kusin och hälsa på. Anledningen till att jag gjorde det är för att hon har världens mysigaste tvilling pojkar som är 6 månader. Edwin och William. Har myst, busat, matat, torkat spyor och haft roligt xd Hhahaha dom spydde väl på mig 2-3 gånger var xd Funderar på att lägga upp lite bilder på sötnosarna senare ;)

Nu har jag plattat håret och väntar på att Linnea ska komma. Vi är ensamma hemma och ska ha myskväll. Ska laga tacos när hon kommer och snacka massa skit och titta på tv (y)

Ha en bra kväll :D
Pusspuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0