Jag börjar bli dålig på att blogga :/

Hej på er!

Idag har jag varit i Göteborg med min familj.
Vi gick runt och tittade i massa affärer, fikade och hade bara en allmänt mysig stund tillsammans. Så som mina föräldrar vill ha det ibland.
Köpte faktiskt inte alls mycket saker idag. Bara två in köp :o För ett tuggimi från en tuggimiapparat räknas väl inte?
Köpte en ljusrosa spetts bh och ett data spel. HAHHAHAHAHHAHA Frida spela data, omg fattar ni eller? Men de va väldigt billigt och jag visste att jag inte skulle ha något att göra när jag kom hem, så jag köpte de mest för skojskull. Rollercoster tycoon 3 eller något hette de xd Man bygger typ ett eget tivoli.

Mått jätte bra hela dagen idag, men nu på kvällen vid 8 tiden typ, så körde magen igång igen. Dum jag va som trodde att jag skulle få en fel fri dag. Bull shit. Men jag tror faktiskt att jag är mjölkallergisk. För jag har ju uteslutit mjölk i två veckor nu, och det har faktiskt blivit bättre, men nu på kvällen åt jag en morotskaka, som innehöll mjölk, och det var efter de som magen började. Som man börjar ju undra om de kan vara mjölk allergi? Jobbigt isåfall.

Aja ska se på film nu.
Gödnatt !



BH från Cubus 149:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0