Less på idioter!

Okej såhär är de.
Alla vet att jag är borta ifrån skolan ganska mycket? och att jag och Linnea väldigt ofta är hemma samtidigt? Det är ju ingenting vi kan förneka för så är det ju. Varför det är så är imellan mig och Linnea, det har ingen annan ett skit med att göra. Det jag vill komma till är att jag undrar varför alla ska lägga sig i att jag är borta så mycket? Och dessutom snacka skit om det? Ni lägger ju bara ner onödig energi på att bry er om mig? Och det är jävligt lågt att snacka skit om det! Men jag bryr mig faktiskt inte om ni snackar skit om mig, fortsätt med det om ni tror att ni kommer må bättre av det, it makes me famous. Men ni ska inte tro att jag lämnar det bakom mig, jag ska nog kunna bitcha till mig och ge igen ska ni se, don´t worry.
Men varför bryr ni er egentligen om jag är hemma så mycket? Är det era betyg som sänks? Nej det är isåfall mina? Och om ni tror att jag sitter hema och degar i soffan och äter hela dagarna när jag är hemma så är ni riktigt jävla pantade för det gör jag inte, jag pluggar. Och jag vet att det är många som säger att jag kommer få gå om 8an, men jag och min mentor har pratat om det där, och eftersom jag är godkänd i alla ämnen och ligger bra till så komer jag inte få gå om, och det är deras jobb att se till attjag blir godkänd och börjar 9an. Så ni i 8d ni behöver inte oroa er för det, jag ska följa med er till 9an också. Synd för er. För eftersom ni snackar skit kan ni ju inte tycka om mig speciellt mycket? Fast varför bryr ni er då om jag inte är i skolan? Det är väl bara skönt att slippa mig då?

Och allt erat skitsnack om att Linnea är hemma för att jag är det kan ni bara köra upp och rotera för det skulle ju lika väl kunna vara tvärttom? Varför skulle hon vara hemma för att jag är det? Om ni inte lägger märke till det har hon varit i skolan rätt många gånger när jag inte varit där. Och istället för att gå och tro en massa skit, så kan ni väl fråga mig och Linnea hur det är annars? Eller är ni kanske för fega för det?

Och nu ska ni få anledningen till varför jag är hemma så mycket, så kanske ni kan hålla käften om det sen?
Jag har en sjukdom i min mage, eller ja i tarmen. Det hindrar mig från att göra väldigt mycket saker, som att gå i skola, träna, vara med kompisar osv. Jag är ofta och tar prover på sjukhuset men dom hittar inte felet, men något fel är det ju eftersom jag har ständigt ont. Men dom håller fortfarande på med utredningen. Men det kanske är svårt att fatta att jag faktiskt har så ont i magen? Men ni ska vara glada över att ni mår bra och går till skolan varje dag. Ni klagar på att ni vill slippa skolan, men det gör inte jag. Jag hade gärna kunnat gå till skolan varje dag och lära mig massa saker, så det är inget skolk inblandat i detta alls.

Och om det inte hade varit jag som hade skrivit detta inlägget och läst det på någon annans blogg så hade jag fått intrycket direkt av att det ligger hat bakom det. Men det ska jag säga att det gör det absolut inte. För jag tycker om min klass egentligen, bara att den kan vara väldigt ytlig och dryg. Men det kanske alla är ibland? I don´t care, för läget är som det är och jag tycker iallafall om klassen. Blir bara jävligt lack på allt skit snack.

 

 


Kommentarer
Postat av: julia

Dom kan ta sig i röven, jag vet mycket väl om vrf du är hemma! Jävla idioter, finns <3

2010-02-24 @ 21:40:09
URL: http://julligullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0