Mår illa, igen -.-

Hej!
Varför försvinner aldrig detta illamåendet!?
Har legat halv död på soffan hela dagen och mått sjukt illa. Men jag fattar inte varför, har ju mått illa i 2 veckor nu, lite värre dom senaste dagarna, så jag är ju knappast magsjuk eftersom jag inte kräks. But but, det blir väl bättre. Coca cola, pannkakor och melon är gott! :D Jag är sugen på färska jordgubbar!
Men jag har iallafall tittat på en film idag, "Bröllopsfotografen". hahhaha den tyckte jag inte om, fatta inte handligen i den. Vet inte om det var för att jag smsa så mycket eller om det va filmen som va dålig , resten av familjen tittar på den nu så jag får se sen vad dom tycker :)

Imon är skolan stängd för dom är rädda att taken ska rasa in för att det ska komma blöt snö xd
Jag som ville till skolan, jag vet geek men care.

Om jag mår bra imon ska jag och Linnea åka och köpa hårfärg och schampoo.
Jag ska färga hennes hår. Vilken färg? Ooh spännande de säger jag inte. Rosa? grön? svart? Ljust? Wait and see bitches ;D Ni får resultat imon, om det inte ser groteskt ut xd
Jaja ha en bra kväll.
Pusspuss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0