Mina nya skor :D

Hhahahah tack till min femenima lillebror som ställde upp som modell. Tro inte att det är mina ben xd





Han gillade dock inte att gå i skorna. Efter att han ramlade ihop på golvet skrek han ba "vem kan gå i sånna här idiotiska skor"

HAHAHHAHAHA jag måste bara berätta en sak som hände när jag och mamma hade lämnat Casper i Göteborg förut. Vi gick förbi några försäljare så kommer en av dom fram till mamma. Så här lät det.

Försäljaren - Ursäkta damen, är du intresserad av att... Så blir han avbruten av mamma som skriker såhär.
Mamma - DAM!? Jag är ingen dam din lilla pojk vaske ( eller något sånt xd ) Så går hon därifrån skit sur xd
Hhahahahhahahah trodde jag skulle dö, så pinsamt.
Jag fatta inte heller va hon mena med de där, men det betyder typ, skitunge xd
Hhahahahha lol xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0