Namnsdags barn skulle jag tro :D

Hejsan allihopa!

Idag vaknade jag av att min lillebror hade totalt cp ryck. Han låg på mitt golv och skrek och slog på sina trummor och va riktigt allmänt jobbig! Efter en timma slutade han, fy fan.
Sen gick jag upp och åt lite frukost och gick ner och duschade.
Skulle varit med William idag men det blev inte av, utav olika anledningar. Men imon efter vi har åkt skidor ska jag nog träffa han. Tror han kommer få ta hand om mig för jag kommer va typ död xd

Idag har jag iallafall varit med pappa och Casper hos farmor.
Åt lite där och gick på promenad och så. Fick pengar också, ahahhahah de va de roligaste av allt :D

Sen åkte vi till någon zoo affär -.- och sen in på en affär som jag kallar typ Turkaffären. Det är bara massa utländska saker där. Seriöst vi är i Sverige och ändå skulle alla utlänningar komma fram och pilla mig i håret :O Omg asså! Haha nej jag är inte rasist eller något sånt alls, för jag har många utländska vänner som jag tycker jätte mycket om, så tro inte något sånt ;)

Nu har jag precis ätit Pannbiff potatis och sås ifall ni ville veta :D

Ska snart upp till Alingsås och gå på a-lags matchen, alla i F-95 skulle de. Har ju handbollsuppehåll pga mig mage, men detta är ju inte direkt jobbigt xd så de henkar jag på! (y)

Hörs kanske sen.
Sköt om er!


Kommentarer
Postat av: aw - gotlandstöis ツ

kul =D jag ska träna snart!

2010-02-18 @ 17:17:35
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: julia

Verkar som du kommer ha kul imorgon utan mig :( kanske lite bra att jag int är med? xD kan hända massa underliga dumma saker xd hahha. ha en bra dag. ily <3

2010-02-18 @ 17:40:58
URL: http://julligullan.blogg.se/
Postat av: Olivia, the and only

Grattis på namnsdagen!

2010-02-18 @ 19:00:02
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/
Postat av: Olivia, the and only

Vilken tur, det skulle inte jag heller ha gjort!

2010-02-19 @ 14:50:29
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0