Slarvar lite med bloggandet? :o

Hej på er!

Kvällen igår va fantastisk rolig med brudarna. Tjejkväll hemma hos Ebba då.
Eftersom det är tjejkväll tycker jag inte man ska avslöja allt för mycket vad man gör. För det är väl så? :o
Men lite bilder ska jag nog kunna fixa åt er. Blir troligen senare för nu är jag så jävla trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ska nog sova en stund så jag orkar med kvällen sedan.
Ska hem till Linnea och kolla på Melodifestivalen med henne.
Det ska nog bli mysigt.

Fan vad jag är sugen på att bada på Vattenpalatset i Lerum?! :o
Det får bli av nästa helg tycker jag!
Plus att det är väl allahjärtansdag nästa Söndag?
Det blir mysigt (a)

Hörs senare.
Pussar :*


Kommentarer
Postat av: Ebba

Helt rätt Frida, är det tjejkväll så är de det! :D Tack alla fyra för att ni kom, hade jätte kul + att vi alla fem har ju lovat varandra att vi ska göra om det snart igen :D Och då menar iallafall jag, väldigt snart igen :D Älskar dig (L)

Tack igen för alla fina presener, blev glad (A) :D<3

2010-02-06 @ 14:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0