SNÖN SMÄLLTER!!!!!!!!

Hej på er!

Idag har jag inte varit i skolan. Är jätte förkyld och hade feber i natt :(
Jag saknar Wille så jag tror jag spricker snart eller något :o
Sov till 12 tiden idag sen tittade jag på "16 and pregnant" på MTV i två timmar, minst.
Tycker det är jätte bra, varför vet jag inte, tycker bara de. Själv skulle jag INTE vilja få barn om ett år.
Men om 10 år vill jag nog gärna ha en liten bebis ;D

Har varit ute i solen med mamma emil annika och casper. Har fotat och "solat" xd
Faktiskt plus grader i solen.
Hahhaha Linnea faktiskt = fuck this. Hahhahah kunde inte låta bli.

Märker att mitt hår börjar bli gult :s Så jag ska gå ner och duscha nu med silver schampoo + silver inpackning (y) Får nog lägga i de i löshåret med annars blir nog mitt hår ljusare än de andra ;)

Ha en fortsatt bra dag.


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA aa fuck this Frida XD

+3 grader i solen maaaaaaaaaah :D:D:D

2010-02-23 @ 17:17:16
URL: http://linnehaaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

äntligen typ, bort med all snö :D

2010-02-23 @ 17:24:23
URL: http://alexjornevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0