Torsdag eller som Linnea säger, TOOOORSDAG.

Hellu !

Skola idag.
Hade sovmorgon som alla andra torsdagar. Men eftersom Linneas mammi va i Stockholm idag så fick vi pka buss och tåg. Men det gick ingen nöd på mig eftersom det har varit så fint väder idag, allt blir så mycket lättare då.
Mentorstid, EA, Spanska och Hemkunskap, tror inte vi hade något mer? xd
Efter skolan åkte Linnea med mig och pappa till doktorn. Efter de åkte vi hem till Linnea och skulle plugga för Franska revolution provet som vi har imon. Men det blev mer att äta popcorn och snacka massa.
Åkte hem vid sex typ, satt och pluggade med pappa i närmre tre timmar. Usch fy fan va tråkigt, tyckte dock inte pappa xd men nu är det gjort och jag kan de (y)
Så jag taggar provet imon.

Lov snart och alla hjärtans dag på söndag.
Älskar den dagen.
Vad ska ni göra på alla(L)dag?
Själv så ska jag vara med Wille. Det blir mys (a)

Hörs imon. Kram (L)


Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tacktack :D

2010-02-11 @ 22:06:45
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0