Usch!

Hejsan !

Var hemma idag. Har mått jätte illa hela dagen och haft ont i magen.
Men eftersom jag hade fått en frisör tid idag för att färga om håret så fick jag åka dit ändå. För så som jag såg ut gick ju inte :o Men nu är det fixat och det ser mycket bättre ut.
Jag och mamma åt jätte god sallad på Sally's innan jag åkte på träningen. Vilket inte va någon bra idé. Ni som vet vad som hände vet, ni andra behöver inte veta.

Nu mår jag lite bättre iallafall. Får se hur det blir med skolan imon. Vill gå till skolan så jag kan åka med Linnea till Göteborg efteråt. Men jag får se ;)

Vi hörs när vi hörs ;D
Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Ebbut knows vad som hände? ;D (A)

Älskar dig<3

2010-02-02 @ 21:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0