Värsta rolig fredag!

Hejsan på er!

Dagen började med en god frukost. Varför? Jo för jag slipper äta helt mjöktfritt nu! För äta låglaktos (y) Så jag fick äntligen äta mat som inte smakade havre xd

Sen åkte vi till Västra Bordarna och hämtade lilla Ebbut. Åkte upp till Vårgårda och bort till skidbacken.
In i något litet hus och hyrde pjexor (HAHHAHAH STAVNING) och skidor. JAG FICK LILA :D
Jag fick inte dom chock rosa stavarna :'( Tjatade på Ebba om de hela dagen typ xd
Hhahahah vi har iallafall haft en jätte rolig dag. Mycket åk, mycket vurpor och mycket skratt och definift mycket roligt! Tack så jävla mycket för dagen! Måste vekligen göras om!
Tänker nog vara lite snäll och KANSKE lägga upp lite bilder sen.

Hörs senare, puss :*

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: tack..(: Har tyvärr inte det :/

kram

2010-02-19 @ 21:20:14
URL: http://annaeveliina.blogg.se/
Postat av: julia

Sv,; så söt så ;)<3

2010-02-19 @ 21:45:38
URL: http://julligullan.blogg.se/
Postat av: Tessan

Svar: Okej varför inte? Jag tycker den var fin ;) <333

2010-02-19 @ 22:05:43
URL: http://tessanaslin.blogg.se/
Postat av: Ebbut

Så jävla kul va det, alla vurpor, alla tabbar, allt skratt och allt skit snack :D Buhu, Urbut fick inte dom chock rosa stavarna :'(

Klart att vi ska göra om dagen, den var bäst, minne för livet som vi sa i liften :D

Tack för att du gjorde min dag, du är bäst!<3

2010-02-20 @ 07:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0