Frida diskuterar smink!

Ville berätta en sak för er om H&Ms smink.
Jag använder som dom flesta andra tjejer först foundation och sedan puder. Och nu hade jag testat H&Ms foundation bara för att testa eftersom den va billig. Visst den va bra, men den luktar jätte äckligt! Den luktar morot. Hallå vem vill lukta morot i ansiktet!? Inte jag iallafall. Det jag ville komma till var att när jag sedan lånade mammas puder som också var från H&M för att mitt "riktigt" var slut, så blev det som klister i ansiktet! Jag brukar alltid ta händerna efteråt och massera lite i ansiktet, och det kändes seriöst som klister i hela facet! Inte bra?
Så blev det inte när jag använde verken mitt puder från Nivea eller Isadora. Så man kan alltså inte kombinera H&Ms egna smink? Ytterst DÅLIGT! Det dissar vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0