Good Evening!

Hello everybody :)

Idag blev det uppstigning väldigt tidigt, halv 7 eller något liknande.
Åkte ner till Kv**erg och sålde saker, behövdes fan pengar. Jag och Linnea har tjänat runt 1000 :- var :)
Det är helt okej faktiskt! Så i slutet av månaden ska vi shoppa, då jag har färgat håret eftersom det är dags att köpa nytt löshår! Så det blir NAJS :D
Just nu sitter jag och tittar på tv och chillar, är fruktansvärt trött!
Ska snart ner och duscha och klockan 21.00 ska jag titta på Johan Falk på tv4 för er som vill se ;D
Hörs maybe later, om inte, tomorrow :D
Förlåt min stavning på Engelska om det finns några fel xd HHAHAHAH jag suger...

Lot´s of love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0