Gosigos med bebisar :')

ONSDAG.

Kära bloggläsare.
Idag har vi varit i Vedum hos Kathe , Martin, Edwin och William. Killarna är så små och söta. Julia gosade för det mesta med William och jag kunde inte slita mig i från Edwin.
Det roligaste var nog när vi hade matat dom, jag Edwin och Julia Wille. Så skulle Julia rapa William, men han rapar aldrig, så jag säger till henne att klappa han lite håradare, och då lägger han av världens fetaste rap! Lät typ som en gammal gubbe som har druckit massa öl, de blåste i Julias ansikte, trodde jag skulle dö. Och inte nog med de, direkt efter spyr han på henne massor. HAAHAHHAHAHAH då va jag glad att jag hade lille Edwin.
Sen lekte vi lite med dom, eller lekte och lekte vi tröstade dom väl mest, myste, torkade spyor och sånt xd.
Efter vi fått lite tacos i magen gick vi ut på en promenad i det vackra vinter landskapet.
Kathe och Martin har en hjortgård och ett stort ställe där dom hyr ut jätte mysiga stugor vid massa söta dammar.
I dom stugorna hade vi lite släktingar, så vi gick till Mallan och satt där och fikade med massa folk.
Sen åkte vi hem. När vi kom hem chillade vi och tittade på film.

TORSDAG.

Ja vafan gjorde vi idag? Just de nyårsafton va
För om det va det, så duscha vi och gjorde oss iordning massor. Lockade håret och fick platta det efteråt när det blev fult! Sminkade oss och massa sånt där. Sedan åkte vi till Lerum och tittade på massa fina fyrverkerier, stavning på't xd Det var jätte fint! Bilder från hela nyår får ni i ett annat inlägg ;D
Sen åkte vi till några kompisar och käka gott, festfestfest...
Sen, så minns jag inget mer xd

FREDAG.

Idag vaknade vi rätt sent. Jag har varit allmänt sur och grinig idag! jag ber om ursäkt för det ni som varit i min närvaro, speciellt till Julia. Har stor städat mitt rum, det behövdes verkligen! Jag och mamma körde Julia till Nils Ericsson terminalen i Göteborg så tog hon bussen till Sjötorp. Tack för dagarna Julia, det har varit både roligt och bråkigt. Sen åkte jag och mamma till kvantum i Lerum och handlade, intressant?
När jag kom hem fortsatte jag städa, smsar massa och nu sitter jag här vid datan.
Pappa lagade god indisk mat förut också :)
Nu ska jag kolla vidare efter en bra plattång, min har bränt sönder xd
Lägger in bilder sen om jag orkar, annars imorgon ;D




Kommentarer
Postat av: elvira ♥

sv; dom är ju bara så sjukt sköna :D trivs du med din design? :)

2010-01-01 @ 23:51:30
URL: http://ehlvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0